2012. március 15., csütörtök

Csajparty

Tegnap a szokottnál tovább dolgoztam, így mivel hat után értem haza, úgy döntöttem inkább megvacsizunk fél hétkor. Így fél kilenckor, amikor összegyűlik a játszótéri falka, mi is lemehetünk.
Mindjárt szívbajjal kezdődött a séta. Az eü. szekció után, ahogy indultunk volna a játszótérre éppen leültettem, hogy feltegyem a pórázt, mire az út túloldalán megjelentek pár kutyával. Csóvi pedig, a kis kajla, még mielőtt odaérhettem volna hozzá a pórázzal, elindult az útra ki. Egy autó pedig épp jött a kereszteződésben. ráordítottam és megállt az út szélénél, az autós is figyel, úgyhogy nem lett semmi gond, de nagyon megijedtem. Le is teremtettem, hogy érezze mit művelt, megkapta a pórázt és indultunk tovább.
A játszótéren már több kutyus is kint volt. Próbáltam leültetni, hogy elengedjem, de nagyon rakoncátlan volt. Viszont pedagógiai okokból nem akartam addig elengedni, amíg nem ül le és koncentrál arra amire kérem. Úgyhogy beletelt pár percbe, és távolabb kellett mennünk a többiektől, mire el tudtam engedni. Jelen volt Morzsa, Soma, Hepi, Picur, Foltos, Zora, aki egy golden retriever, illetve Titán.
Ilyenkor a 8-10 kutyával szoktak menni egy nagy kört a lakótelepen a gazdik, most sem volt ez másképpen. Indult a kényelmes séta, a kutyák meg bandáztak ahogy azt kell. A csapat szépen fogyott, ahogy az útba eső lépcsőházaknál búcsúztak az ott lakók. Már a kör vége felé jákkk, amikor Morzsa valami teraszos kutyák ugatására átszaladt az Aulich utcán. Csóvi meg utána. A két gazdi pedig igyekezett felzárkózni. Volt megint jó nagy nevelés, mindkét eb megkapta a kiérdemelt "hallókészülékét". Morzsa egész estére, Csóvi csak egy darabig.
Végül már csak ketten maradtunk Picurékkal, amikor Alex a szálkás tacskó csatlakozott a kis kompániához. Volt nagy játszás, persze Alex mint pöttöm ismét le volt ejtve, aminek hangot is adott nagy sértődötten, miközben a másik kettő kergetőzött meg birkózott. Aztán végül Alexék hazamentek és maradt a két futós kutyacsajszi. Amikor elfáradtak a futkosásban, jöhetett a nagy birkózás. Komoly fogásokat mutattak be oda-vissza. A legmókásabb az volt, amikor Picur finoman ráfogott a nyaka alatt a bőrre, ahogy Csóvi hanyatt feküdt, és forgatta körbe a hátán. Csóvi meg mind a négy lábával Picur fejét tuszkolta hogy elég már.
Birkózás
Aztán persze kicsivel később Picur visszakapta ugyanezt. Teljesen lefárasztotta egymást a két kutya. Ráadásul végre Csóvi már nagyjából tartja a tempót, úgyhogy még élvezetesebb volt a rohanás. Amikor már teljesen kipurcanva, lihegve botot rágcsált a két kutya, úgy fél tizenegy tájékán, feloszlattuk a gyűlést és mindenki indult haza.

Volt még egy mókás sztori kedden este, maikor diétás rizst kapott Csóvi vacsorára. Az orrára ragadt pár rizsszem, és amikor ivott beleestek a vízbe. A takaros kutyus ezt nem hagyhatta annyiban (a tálját is mindig kinyalja!), és elkezdett búvárkodni a rizsszemek után. Persze hogy hatalmas prüszkölés lett belőle, Kata volt aki megmentette Csóvi vizslát, aki két rizsszemért belefulladt volna az itatós táljába! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése